قصه زندگی یه آدم از جنس زن

زینبم

1392/11/12 13:30
نویسنده : دنیا
240 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی میگم زینبم .. خیلی احساس خاصی یه.. خیلی احساس خوبیه .. با هر بار گفتن انگار قند تو دلم آب میشه .. انگار یه استرس شیرین .. یه عشق جدید در وجودم جوونه می زنه.. و به درخت عشقم اضافه میشه.. عجب درخت پر شکوفه ایی داری تو دختر، تو دل مامانی..

زینبم.. تو بزرگ خواهی شد و پاک خواهی بود و بندگی خواهی کرد و به خدا عشق خواهی ورزید..

و من .. شکر خواهم گفت و لذت خواهم برد و این اوج خواسته من است..

پاکی من، پاکی تو و عشق به خدا ..

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سمیه مامان زینب
11 بهمن 92 18:06
سلام عزیزم مبارک باشه اسم دختر منم زینبه انشاالله خدا براتئن حفظش کنه وصحیح و سالم بدنیا بیاد --------------------- ممنون عزیزم .. مشالله چه قدم ناز و بانمکه زینب بانو..خدا حفظش کنه
♥مامان متین جون♥
12 بهمن 92 12:13
ایول به این روحیه..منم 4تا دوس دارم دو دختر و دو پسر چه اعتماد بنفسی نه ایشالا نی نی بسلامتی و خوشی دنیابیادپیش ماهم بیا --------------------- خیلیییی هم خوب